Badania NPS – jak przygotować?

Przygotowanie ankiety NPS (Net Promoter Score) może wydawać się nie do zrealizowania dla osób, które nie są zaangażowane w procesy prowadzenia badań marketingowych oraz badań opinii. Jednakże najnowsze rozwiązania IT z zakresu badania opinii klientów, proponowane przedsiębiorcom, pozwalają na samodzielne przygotowanie ankiet. Ankiety online to najwygodniejsze rozwiązanie, które możesz zastosować do zbadania opinii o produktach i usługach świadczonych przez Twoją firmę. Innowacyjna platforma SurvGo™ pozwoli ci opracować wysokiej jakości formularze ankiet, dzięki którym sprawdzisz kondycję rynkową Twojej marki.

 

Ankiety NPS w SurvGo™

Ankietyzacja dzięki innowacyjnej platformie SurvGo™ dostarcza wielu możliwości  przeprowadzenia rozbudowanego badania NPS. Gotowe szablony badań, które są dostępne na platformie pozwalają na szybkie wykreowanie kwestionariusza ankiety. Badania NPS warto przeprowadzić, jeśli:

  • chcesz ulepszyć opiekę posprzedażową,
  • przyjrzeć się własnej marce z perspektywy klienta,
  • zdobyć przewagę nad konkurencją,
  • zrozumieć potrzeby klientów,
  • zwiększyć lojalność klientów,
  • monitorować opinie konsumentów na temat produktów i usług.

 

Proces przeprowadzenia badania NPS jest bardzo wygodny. Po wybraniu odpowiedniego szablonu, można wybrać docelową grupę osób którą chcemy zapytać o opinie, na temat oferowanych produktów i usług. Jako przedsiębiorca masz do wyboru różnorodnych panelistów. Ponad 50 000 osób, gotowych do szybkiego wypełnienia kwestionariusza, pozwoli Ci szybko przeprowadzić badanie. Badanie NPS możesz także skierować do zamkniętej grupy osób. Masz w tym zakresie dowolność. Zaproszenie do badań możesz przesłać w kilku wygodnych formach:

  • umieszczając link do badań na portalu społecznościowym,
  • wysyłając SMS’a – zaproszenie do ankietyzacji,
  • przesyłając e-mail z umieszczonym w treści zaproszeniem.

 

Przeprowadzając badania szybko, profesjonalnie i w przystępnej cenie masz jednocześnie możliwość stałego monitorowania spływających wyników od ankietowanych. Podgląd kwestionariusza i możliwość jego edycji, to wygoda, dzięki której ustrzeżesz się błędów. Możliwość filtrowania wyników ułatwi Ci wskazanie, którzy z Twoich klientów są: promotorami (ambasadorami Twojej marki), krytykami (mogą tworzyć negatywny PR w odniesieniu do firmy), a którzy są neutralnymi konsumentami.

 

Raporty i wyniki

Wyniki badań NPS w postaci przejrzystych raportów pozwolą Ci odkryć potrzeby konsumentów i zmodyfikować działanie firmy w zakresie marketingu oraz obsługi klienta. Także wprowadzenie nowych towarów i usług na rynek, może być podparte informacjami zdobytymi w badaniach opinii. Platforma SurvGo™ to doskonałe narzędzie, dzięki któremu przeprowadzisz spersonalizowane badania, ukierunkowane na potrzeby Twojego przedsiębiorstwa. Profesjonalne narzędzie badawcze, możesz wykorzystać w dowolnym badaniu marketingowym oraz badaniu NPS. Sprawdź, co możesz zyskać dzięki specjalistycznej platformie do prowadzenia badań SurvGo™.