Badania online klientów – zdanie konsumentów o Twoich produktach czy usługach

Jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję oraz oczekujesz rzeczywistego wzrostu zysków ze sprzedaży Twoich produktów i usług, musisz liczyć się z opiniami klientów na temat towarów wprowadzanych przez Ciebie na rynek. Jednak, nie tylko produkt będzie miał znaczenie w procesie osiągania sukcesu. Także jakość obsługi klienta i zaangażowanie w procesy marketingowe mogą przynieść Ci fundamentalne efekty w […]

Statystyka i Analiza danych

Projektowanie badań naukowych – Statystyka i Analiza danych Istotnym krokiem w prowadzeniu badań naukowych (doktorat, hablilitacja, inne prace naukowe) jest sfinalizowanie projektu badawczego. Termin “projekt badawczy” odnosi się do ogólnego projektu proponowanego badania, w tym do wszystkich kroków, które są stosowane przez badacza w celu rozwiązania problemu badawczego lub odpowiedzi na pytanie badawcze poparte rzetelnymi […]

Badania ankietowe – koszty i zyski

Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, że dobry plan rozwoju firmy powinien rozpocząć się od badania rynku – aby sprawdzić czy na produkt lub usługę, którą chcemy się zająć jest zapotrzebowanie na rynku. Dobry pomysł na biznes to tylko połowa drogi do sukcesu, ponieważ muszą pojawić się jeszcze konsumenci, którzy nasz produkt będą chętnie […]

Dłonie pełne magii

Przygoda Stefanii To był późnojesienny niedzielny poranek, pełen złocistych promieni słońca, wpadających ukośnie do sypialni. Stefania kontemplowała urok pogody przez chwilę po przebudzeniu, z uśmiechem na twarzy rozmyślając o tym, jaka piękna jest złota polska jesień. Kiedy wyszła z łóżka, poczuła, że listopadowe słońce nie ma w sobie już takiej mocy, zatem nie obejdzie się bez solidnego swetra pod […]

Doktorze – rozsądnie posługuj się potęgą Internetu

Większość praktyk lekarskich obecnych na rynku jest świadoma, że obecność w Internecie i wszelkich mediach społecznościowych to dziś podstawa, by wybić się ponad otaczającą nas z każdej strony konkurencję. Indywidualna strona internetowa gabinetu to jedna z najlepiej sprawdzających się rozwiązań marketingowych. Zwykle służy ona do pozyskania nowych pacjentów oraz zaszczepienia u nich zalążka zaufania w […]

Dlaczego test kompetencji da Ci więcej niż CV?

Test kompetencji jest to innowatorska metoda i póki co najskuteczniejsza służąca do oceny potencjału zawodowego przyszłego kandydata. Dzięki zróżnicowanym pytaniom sposób ten pozwala na odnalezienie osób, które może nie mają wyspecjalizowanego wykształcenia, ale za to posiadają dużo cenniejsze umiejętności i cechy, które przydadzą się w firmie i na stanowisku, na które aplikuje kandydat. Test kompetencji […]

Czym jest i kiedy stosujemy ewaluację ex-post?

Decydując się, na przeprowadzenie danego projektu bądź programu, warto zadać sobie pytanie o efektywność działań, a także zadbać o to, aby była ona jak najwyższa. W tym celu warto przeprowadzać badania ewaluacyjne, które jako proces wykazują się regularnością ich powtarzania, a przy tym stanowią źródło obiektywnych ocen na temat realizowanego programu czy wybranych projektów. Przy […]

Jak uniknąć błędów w rozmowie z klientem?

Często rozmowy z klientem kończą się niepowodzeniem, gdyż sprzedawca nie potrafi we właściwy sposób rozpoznać potrzeb klientów lub też jest zbyt bardzo przekonany do słuszności swoich założeń. Z pewnością, aby stać się dobrym rozmówcą dla klienta potrzeba wielu lat praktyki, a co za tym idzie poznania zasad, które wspierają przeprowadzanie satysfakcjonujących rozmów.   Na czym […]

Na czym polega sukces eCRF?

Badania wykorzystujące innowacyjne systemy wspierają procesy nakierowane są na podnoszenie jakości prowadzonych działań. Dzięki oprogramowaniu eCRF (elektronicznych kart obserwacji) możliwym staje się gromadzenie i interpretowanie dużych baz danych. Oprogramowania do wspierania badań klinicznych (system clinical trial software) odpowiada wymogom stawianych przed procesami badawczymi.  System skupiony na celu badania eCRF między innymi pomaga zachować bezpieczeństwo badania […]

Dane w procesie eksploracji danych

Przedsiębiorstwa często nie zdają sobie sprawy z posiadanych zasobów danych, które posiadają. W celu wyciągania wiedzy z takich źródeł korzysta się z data mining, który jest eksploracją danych. W skład takiego działania wchodzi pozyskiwanie, analiza oraz wykorzystanie danych. Jako iż dotyczy to dużych zbiorów danych i wydobywanie z nich zależności oraz schematów działania takie przeprowadzane […]