Market research Poland – a chance for development

09.12.2015

Consumer Packaged Goods (CPG) or Fast Moving Consumer Goods (FMCG) industry has enormous potential for development. It includes such products as: food and dairy products, glassware, paper products, pharmaceuticals, consumer electronics, plastic goods, printing and stationery, household products, photography, drinks, tobacco etc. Within leading FMCG companies you can find Unilever, Coca-Cola, Carlsberg, General Mills, Pepsi, […]

Badania marketingowe dla farmacji – duży rynek, duża konkurencja

26.11.2015

Wzrost wartości rynku farmacji w Polsce idzie w parze ze wzrostem zarówno jakości strategii marketingowych przedsiębiorstw tej branży, jak i z ogromną ilością realizowanych kampanii reklamowych. Produkty farmakologiczne obecne są w radiu, telewizji, prasie i Internecie, a częstotliwość reklam leków przewyższa zdecydowanie inne grupy produktów. W związku z tak agresywną konkurencją marketingową należy podjąć stosowne […]

Tajemniczy Klient

19.11.2015

Poznaj swoich pracowników dzięki badaniu Mystery Shopping Zauważasz spadek zysków Twojej firmy, jednak nie masz pojęcia, co może być tego przyczyną? Istnieje spore prawdopodobieństwo, że jest to związane z niską jakością obsługi klienta w prowadzonych placówkach. Możesz to sprawdzić, zlecając firmie badawczej realizację projektu Mystery Shopping. W jaki sposób przebiega badanie? Przebieg badania Mystery Client […]

Elektroniczna dokumentacja medyczna – kiedy i co się zmieni?

07.07.2015

Od 2017 roku powszechna stanie się konieczność gromadzenia i generowania dokumentacji medycznej w formie elektronicznej. Dotychczas e-dokumentację wprowadziły niektóre podmioty – z ich doświadczenia wynika, że na skuteczne zastąpienie dokumentacji papierowej przez nowoczesną elektroniczną dokumentację medyczną potrzeba około roku czasu. W związku z tym warto rozważyć wcześniejsze wprowadzenie nowej formy prowadzenia dokumentacji, żeby uniknąć ewentualnego zastoju […]

Omnibus jako doskonałe rozwiązanie dla biznesu

11.06.2015

Omnibus to badanie które ma szansę zrewolucjonizować rynek, posiada bowiem dwie najwyżej cenione zalety: niską cenę i szybki czas realizacji. Co więcej, wspomniane zalety idą w parze z najwyższymi standardami rzetelności i wiarygodności badania ogólnopolskiego. Szybkość i przystępna cena Dzięki zastosowaniu nowoczesnej szybkiej metody badawczej, czyli wywiadu telefonicznego wspieranego komputerowo (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing […]

Łatwa dostępność badań marketingowych

19.05.2015

Firmom prywatnym, ale też i instytucjom publicznym potrzebne są badania rynku. Do tego nie trzeba już nikogo przekonywać. W każdym sektorze gospodarczym, niezależnie od branży, w której działa przedsiębiorstwo, w regularnych odstępach zleca się przeprowadzanie badań rynku. Instytucje publiczne również zlecają takie badania, np. oczekując analizy obsługi klientów. A tylko dzięki wiarygodnie przeprowadzonym badaniom uzyska […]

Co umożliwiają badania CATI

24.04.2015

Badania telefoniczne (CATI) to: Szybki dostęp do wyników badania; Wysoką skuteczność; Zbadanie opinii na różne tematy (społeczne, polityczne albo ekonomiczne); Zbadanie stopnia zadowolenia; Zdiagnozowanie problemów społecznych; Sporządzenie profilu klienta; Zaopiniowanie wad i zalet produktu. Nowinka technologiczna Licencja dostępu do systemu dla badań prowadzonych metodą Computer Assisted Telephone Interviewing to najnowsza pozycja w ofercie firm z […]

bazy danych4

Zalety prowadzenia badań ewaluacyjnych

02.03.2015

Badania ewaluacyjne prowadzone w przypadku prac nad jakimkolwiek procesem właśnie wdrażanym, bądź tez w przypadku realizowania inwestycji i przedsięwzięć, współfinansowanych ze środków europejskich, maja za zadanie przede wszystkim stale dążyć do usprawnienia przebiegu procesu wykazując jego złe założenia oraz nieodpowiednio dobrane środki realizacji poszczególnych założeń. Dlatego też, możemy powiedzieć, iż ewaluacja ma bardzo duże znaczenie, […]

badania statystyczne2

Badania statystyczne a ich zastosowanie

02.03.2015

Przeprowadzanie wszelkiego rodzaju badań statystycznych, jest procesem bardzo skomplikowanym, bowiem w pierwszej kolejności należy określić konkretne zjawisko masowe które podlegać będzie badaniu, następnie określić wybrany wycinek tego zjawiska, który będzie poddany badaniu pod określonymi aspektami, przy zastosowaniu odpowiednio dobranych metod i narzędzi, a dopiero na samym końcu określaniu czy wyniki są miarodajne, i odpowiednie do […]

badania statystyczne11

Badania statystyczne i ich zastosowanie w przemyśle

02.03.2015

Zagadnienie zastosowania badań statystycznych dla przemysłu, było już wielokrotnie poruszane na łamach wielu portali, aczkolwiek nie zawsze jest ono przedstawione odpowiednio krótko, jasno i zwięźle, toteż niniejszy tekst będzie próbą takiego właśnie przedstawienia, w ujęciu zastosowań czysto biznesowych. Chodzi mi tutaj przede wszystkim o to, aby potencjalny czytelnik, mógł sobie wyrobić jasny pogląd na sprawę, […]